#1 : GUA JATUH...

Iyea .

Gua jatuh..

Berat sebenanye nak gua cerita kan , sambil capai lighter petik rokok malboro light .

Gua duduk di kerusi di mall bersama rakan seperjuangan sambil menghembus asap rokok yang membinasa diri sambil melihat kotak rokok beperisa bayi sedap juga perisa bayi ini . gambar seperti itu sudah lali tiada efek bagi gua .

Sambil menghembus baki baki sisa akhir rokok ,

Gua melihat orang lalu lalang .

Sebenarnya kami sedang menunggu customer datang mengambil baju yang diorder tempoh hari. teman sibuk menaip mesej untuk memberitahu ketibaan kami di tempat yang dijanjikan kepada customer .

selang 10 minit kemudian .

kelibat customer mula datang ,

bermula sesi meyelesaikan baki pembayaran dan pemberian baju kepada mereka . Gua dan rakan menerangkan satu persatu mengenai proses tersebut .

sejam telah berlalu , customer makin surut .

melihat jam , eh dah pukul enam kata gua kepada teman .

mungkin tiada orang datang lagi kot nak ambek baju ini , kita postpone hari lain pulak la kata rakan kepada gua .

Tiba tiba ,

Datang seorang gadis yang tinggi orangnya , comel , manis , bertudung .

dekat sini ke bayar baju tu ? kata gadis manis itu .

Gua kaku , time macam ni la jem pulak gua ni damn kata pada diri sendiri . Ah'h dekat sini bayar duit baju sambil memberi senyuman .

Size apa yea hari tu , nama apa ? sambil memberi senarai nama .

Ha , yang ini . size M .

Okay , yang ini baju awak . Terima kasih kerana membeli yea sambil memberi senyuman kepada gadis manis tu .

Gadis itu hanya memberi senyuman sebagai tanda sesama .

Gua melihat kelibat gadis itu dari jauh , hati gua tidak tenteram kenapa ni . kenapa dengan gua ini . sambil melihat dea menuju ke stall roti canai .

Gua melihat je gelagat dea dari jauh ,

Gua akan cuba cari dea di facebook... mungkin ini petanda gua dah mula jatuh hm jatuh... ahh tidakk mungkin .



bersambung ..

4 comments:

UniMeOw said...

oooo jatuh chenta..

igt ke jatuh longkang sb tlalu asyik mlihat dea..haha

Unknown said...

aihh.. fell in love ke ni? hehe. ^^

Kathy Rospin said...

Hai awak. LOL

Ainee Cumi said...

wahhh jatuh.. ehemehem